חשיבותן של ערכות התרגול בהכנה לבחינות הכניסה לאוניברסיטאות

אתם רוצים להתחיל ללמוד, כבר החלטתם על מסלול ואפילו התחלתם לפנטז על החיים בקמפוס. ישנו דבר אחד המפריד ביניכם לבין הלימודים, בחינות הכניסה. מדובר על בחינות שנערכות על ידי האוניברסיטאות. זאת הדרך של מוסד הלימודים להחליט מי מבין המועמדים מתאים להתקבל ללימודים. בחלק מן המקרים מדובר על בחינות פסיכוטכניות אשר בוחנות את הידע השפתי והמתמטי שלכם. במקרים אחרים מדובר על בחינות יע”ל ואמי”ר אשר בוחנות את הידע שלכם בעברית ואנגלית. כדי שתוכלו להתחיל ללמוד עליכם לעמוד בציון הסף שנקבע לבחינות הכניסה.

מהי החשיבות של ערכת התרגול בהכנה לבחינות הכניסה לאוניברסיטאות?

כמעט לכל דרישה קדם-אקדמית קיימים היום קורסים, תרגולים וערכות לימוד. מטרתם של אלו לסייע למועמדים להתכונן בצורה המיטבית לבחינות הכניסה לאקדמיה. ערכות התרגול המצורפות לקורסי הכנה, כדוגמה ערכת תרגול למבחן יע”ל של איזי יע”ל, מותאמות לקצב הלימוד בקורס, ולרמה הנדרשת בבחינות הסף. כמו כן, ישנה הקפדה על עדכון תוכן ערכת הלימוד והתאמתה לשינויים המתבצעים מעת לעת.

אילו ערכות קיימות בשוק?
תמיד אפשר ללמוד לבחינות בצורה עצמאית. אבל כדי שתוכלו להבטיח לעצמכם סיכוי גבוה להתקבל רצוי לפנות לעזרה מקצועית. ישנן כמה חברות בשוק אשר מציעות ערכות הכנה למבחן יע”ל. הערכות כוללות שאלונים לדוגמה, ספרי הכנה, טיפים ממומחים. המחיר של הערכות הוא יחסית זול. אפשר למצוא ערכה במחיר של מאות שקלים. תמיד אפשר להתייעץ עם החברות בטלפון לפני הבחירה.
כאשר מדברים על ערכת הכנה לפסיכומטרי ישנם שני סוגים עיקריים: יש את הערכה שכוללת ספר והכנה אונליין לבחינה, ויש את אפשרות ללמוד בכיתה רגילה עם מרצה. עליכם לבדוק מהי האפשרות שהכי מתאימה לכם וללוח הזמנים שלכם.


איך לבחור את ערכת התרגול המתאימה?
בימינו מרבית הערכות למבחן יע”ל זמינות אונליין. כלומר לא תצטרכו לנסוע אל הכיתה וללמוד, אתם יכולים ללמוד בבית או בזום עם המרצים. כאשר אתם בוחרים את הערכה עליכם להסתכל על החברה שהכינה אותה. הדרך שבה היא בנויה תשפיע על הדרך שבה תוכלו להתכונן למבחן. מומלץ לעשות את מבחני הדוגמה בכמה אתרים. ככה תוכלו לקבל להבין בצורה טובה את הדרך שבה הקורס עובד.
דרך נוספת שבה תוכלו לדעת האם הערכה מתאימה לכם היא באמצעות ביקורות באינטרנט, בימינו ישנם אתרים ופורומים רבים בהם תוכלו לקבל חוות דעת על הערכה.

איך אפשר לדעת שאצליח בבחינה?
כמעט כל מי שנרשם לקורס הכנה לבחינת יע”ל או פסיכומטרי שואל האם הוא יצליח בבחינה?
בחלק מן הערכות ישנה הבטחה לכך שתקבלו סיוע נוסף במקרה שלא תצליחו בבחינה. למרות שאי אפשר להתחייב לכך שתקבלו ציון גבוה, בהחלט אפשר לראות שאנשים אשר השתמשו בערכה והשקיעו זמן רב בהכנה לבחינות אכן הצליחו להגיע לתוצאות גבוהות.
לסיכום ניתן לראות שבחירת הערכה המתאימה למבחן יע”ל היא כלי מצוין שיכול לסייע לכם להתקבל לאוניברסיטה. ברגע שתחליטו על הדרך שבה אתם רוצים ללמוד יהיה לכם קל לבחור את החברה שתספק לכם את הערכה המתאימה.

Summary
חשיבותן של ערכות התרגול בהכנה לבחינות הכניסה לאוניברסיטאות
Article Name
חשיבותן של ערכות התרגול בהכנה לבחינות הכניסה לאוניברסיטאות
Description
ערכות התרגול המצורפות לקורסי הכנה, כדוגמה ערכת תרגול למבחן יע"ל של איזי יע"ל, מותאמות לקצב הלימוד בקורס, ולרמה הנדרשת בבחינות הסף. להמשך >
Author

אולי יעניין אותך גם?

חשיבותן של ערכות התרגול בהכנה לבחינות הכניסה לאוניברסיטאות

אתם רוצים להתחיל ללמוד, כבר החלטתם על מסלול ואפילו התחלתם לפנטז על החיים בקמפוס. ישנו דבר אחד המפריד ביניכם לבין הלימודים, בחינות הכניסה. מדובר על בחינות שנערכות על ידי האוניברסיטאות. זאת הדרך של מוסד הלימודים להחליט מי מבין המועמדים מתאים להתקבל ללימודים. בחלק מן המקרים מדובר על בחינות פסיכוטכניות אשר בוחנות את הידע השפתי והמתמטי

תואר או לימודי תעודה? מה עדיף ב-2024

אנשים שבוחרים במסלול לימודים לתואר ראשון רוצים לפתח את עצמם מקצועית ולהשתלב בשוק העבודה או באקדמיה. ישנם מועמדים רבים לכל מסלול לימודים, היה צורך בדרך לבדוק את התאמתם של המועמדים. זוהי אחת מן הסיבות להקמתו של המרכז הארצי לבחינות והערכה. הוא אחראי על מערך המיונים הכללי בישראל בשביל המועמדים העתידים להיכנס אל המוסדות הגבוהים להשכלה

רוצים להתייעץ איתנו?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

HE
דילוג לתוכן