דגשים חשובים עבור נרשמים לסדנאות הזום יש לקרוא הייטב.

شروط إبطال التسجيل:

  • في حالة إبلاغ طاقم إيزي ياعيل بقرار إلغاء وإبطال التسجيل للدورة قبل 14 يومًا من بدء الدورة، يكون المشترك مستحقًا لاستعادة المبلغ المدفوع كاملاً.
  • في حالة إلغاء التسجيل في أقل من 14 يوم من تاريخ البدء بالدورة، يكون المشترك مستحقًا لـ 90% من المبلغ الكلي المدفوع.
  • في حالة إلغاء التسجيل للدورة بعد بدء الدورة (من الدرس الأول حتى الدرس الثالث) يكون المشترك مستحقًا لـ 50% من المبلغ الكلي المدفوع.
  • في حالة إلغاء للدورة بعد الدرس الثالث لا يمكن استرجاع المبلغ المدفوع نهائيًا.
  • في حالة إلغاء التسجيل للدورة بسبب ظروف استثنائية وغير متوقعة، مثل حالة وفاة قريب من الدرجة الأولى أو اكتشاف الإصابة بمرض لم يكن معروفًا للمشترك قبل البدء بالدورة، أو الاضطرار إلى البقاء في المستشفى لفترة طويلة، ستقوم الشركة بفحص الحالة على حدة والبت بشأنها بعد إرسال المشترك لكل الأوراق الرسمية اللازمة والمصادقات التي تؤكد حالته.
  • ניתן לשלם מקדמה/דמי רישום של 200 ש”ח עד שבועיים לפני תחילת הקורס, ואת השאהר בשבוע בו מתחיל הקורס, אם מדובר בתקופה של פחות משבוע לפני תחילת הקורס יש לשלם את מלוא הסכום, את המקדמה/דמי רישום יש לשלם בתשלום אחד, ואת היתרה ניתן לפרוס ל12 תשלומים, כמו כן מי שבוחר לשלם את מלוא הסכום יוכל לפרוס ל12 תשלומים.
  • במקרה של ביטול ההרשמה ע”י הלקוח בזמן של שבוע לפני תחילת הקורס, אין החזר של המקדמה\דמי הרישום
  • במקרה של ביטול הקורס ע”י החברה יוחזר מלוא סכום המקדמה או התשלום המלא אותו שילם הלקוח, הזיכוי יופיע בדף הפירוט של אמצעי התשלום איתו רכשתם תוך 14 ימי עסקים. או שיוכל לבחור הלקוח לשמור את הזכות שלו להשתתף בקורס אשר יתקיים במועד חלופי.

דגשים חשובים עבור רוכשי הערכה הדיגיטלית בלבד:

ניתן לבטל רכישה של הערכה האינטרנטית עד 24 שעות מזמן הרכישה, על מנת לבטל את הרכישה יש לשלוח פנייה לכתובת המייל [email protected] בה אתם מבקשים לבטל את הרכישה עם צילום החשבונית מס קבלה אותה קיבלתם לכתובת המייל לאחר הרכישה.

הזיכוי צפוי להופיע בדף הפירוט של אמצעי התשלום איתו רכשתם תוך 14 ימי עסקים.

תקנון אתר אינטרנט והתקשרות עם איזיעל וחברת א.ס.ג.פ. אינטרנשיונל בע”מ

1כללי

1.1 המשתמש מצהיר כי הוא מעל גיל 18 ומסוגל לנקוט בצעדים משפטיים מחייבים, קטינים (מתחת לגיל 18) או משתמשים שאין להם כשירות לנקוט בצעדים משפטיים מחייבים ללא אישור האפוטרופוסים (להלן “האפוטרופוסים”) חייבים ליידע את הוריהם ו/או את האפוטרופוסים לפני השימוש באתר זה ולאחר כי הוריהם או האפוטרופוסים קראו והסכימו לסעיפי תקנון זה ואישרו את המשך השימוש באתר.

2.1 אתר האינטרנט שאליו נכנסת (“האתר”) מופעל על-ידי א.ס.ג.פ. אינטרנשיונל בע”מ הממוקמת בכתובת התמר 22 מגשימים (“החברה”) אשר אחראית ליצירת התכנים באתר והקורסים וכל דבר אשר מופיע ועלול להתווסף לאתר בעתיד (“תכנית איזיעל “).

השימוש בלשון זכר בתקנון זה ו/או באתר נעשה מטעמי נוחות בלבד, ויש לקרוא אותם כאילו נכתבו גם בלשון נקבה.

המשתמש באתר (“המשתמש”) ומי שמתכוון להרשם לסדנת הלימוד המלאה של איזי יעל (“הנרשם”) מתבקש לקרוא בעיון את כל התנאים המפורטים בתקנון האתר (“תנאי השימוש”), שכן השימוש והגלישה באתר מותנים בקבלה והסכמה מצדו של המשתמש לכל תנאי השימוש כמו שהם וכפי שישונו ו/או יתעדכנו מעת לעת. ככל שהמשתמש אינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, הוא אינו רשאי לגלוש באתר ו/או לעשות בו כל שימוש לכל מטרה שהיא. כל משתמש יוכל לגלוש ולעשות שימוש באתר אך ורק בתנאי שיקבל את תנאי השימוש במלואם וכלשונם, וזאת באמצעות השימוש באתר, ו/או רכישת מוצריו ו/או גלישה בו, אשר תבטא את הסכמתו השלמה, המוחלטת והבלתי-חוזרת לכל תנאיי השימוש.

יש לקרוא את הוראות השימוש והתקנון בקפידה, כי הן מהוות חוזה מחייב בין המשתמש לבין החברה.

המוצרים והשירותים המוצעים באתר החברה:

2.1 החברה בנתה תכנית אינטרנטית להכנה עבור בחינת יע”ל בצורה נגישה ונוחה, מבוססת תרגול ושיעורי זום, ומיועדת לדוברי ערבית אשר ניגשים לבחינת יע”ל. מטרת החברה היא להציע את ההכנה הטובה ביותר לבחינת יע”ל עבור החברה הערבית.

2.2 החברה, אשר חיברה את תוכנית איזיעל, מציעה קורסים אינטרנטיים אשר מכילים: תרגילים ושיעורי זום עם מורה (להלן: “המוצרים” ו/או “השירותים”).

תנאי רכישת המוצרים ותנאי הביטול לאחר הרישום לקורס.

3.1 החברה תאפשר תשלום עבור רכישת מוצריה בדרכים הבאות: תשלום מקוון בכרטיס אשראי, תשלום בכרטיס אשראי באמצאות נציג טלפוני מוסמך על ידי החברה, והעברה בנקאית באמצעות נציג טלפוני מוסמך על ידי החברה. אספקת המוצר תלוי במועד הרישום של הנרשם, במידה ולא נפתח קורס בפרק זמן של חודש וחצי ממועד הרישום, יכול לבקש הנרשם לקבל את כספו בחזרה.

3.2 עלות הקורס תלויה בקורס הנבחר על ידי המשתמש ועשויה להשתנות בין קורס לקורס. מחירי השקה מיוחדים הם זמניים ומגולמת בהם הנחה זמנית, וזכותה של החברה לשנות את המחיר על פי שיקוליה. המחיר המוצג הוא סופי ומגלם בתוכו את עלות המע”מ הקבוע בחוק במדינת ישראל.

3.3 תנאי ביטול ההרשמה לסדנת הזום:

א) במקרה של ביטול ההרשמה לקורס בהודעה מוקדמת לחברה של עד 14 ימים לפני מועד תחילת הקורס, יהיה זכאי הנרשם להחזר מלא.

ב) במקרה של ביטול ההרשמה לקורס מתחת ל14 יום לפני תחילתו, יהיה זכאי הנרשם להחזר של (90%) מהמחיר אותו שילם עבור הקורס.

ג)במקרה של ביטול ההרשמה לקורס לאחר תחילת הקורס ועד השיעור השלישי יהיה זכאי הנרשם להחזר של (50%) מהמחיר אותו שילם עבור הקורס.

ד)במקרה של ביטול ההרשמה לקורס לאחר השיעור השלישי אין זכאות להחזר כספי.

ה)במקרה של ביטול ההרשמה לקורס בשל נסיבות חריגות ובלתי צפויות שאינן מאפשרות לימודים, כמו גילוי מחלה קשה של הנרשם שלא הייתה ידועה לו טרם פתיחת הקורס, או אשפוז ממושך שלו או אובדן של בן משפחה מדרגה ראשונה.

החברה תבחן את הנסיבות בהתאם למכתב ואישורים אותם יספק הנרשם, במידה והנסיבות מצדיקות יקבל הנרשם החזר מלא של המחיר אותו שילם עבור הקורס.

3.4 במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה ו/או מי מטעמה יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה, מגפה, ו/או כל גורם של כוח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, לרבות בדרך של מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים, ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצר ו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאית  החברה או מי מטעמה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

3.5 כל רכישת מוצרים באתר תהיה כפופה לחתימה על הסכם מתאים, אשר יופיע באותו חלק של האתר אשר יציע את השירות או המוצר ואשר יסדיר את התנאים שיחולו ביחס לאותה רכישה. רכישת איזה מהשירותים לא תקנה לרוכש כל זכות מעבר למצוין באתר באופן מפורש בעת רכישת אותו שירות.

3.6 בעת ביצוע הרכישה וההרשמה באתר יידרש המשתמש להכניס למערכת את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, טלפון, ישוב, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום, הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית ועוולה אזרחית. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לחברה.

3.7 פרטי כרטיס האשראי של המשתמש שרכש באתר לא יישמרו במאגר החברה ולא יעשה בהם שימוש מלבד ולשם קניית המוצר.

  1. התחייבות המשתמש כלפי החברה.

4.1 התוכנית היא אינטרנטית ומועברת באמצעות מכשירים עם אפשרות גלישה בדפדפן האינטרנט בלבד וכן דורשים חיבור לאינטרנט בזמן השימוש, כמו: מחשבים נייחים וניידים עדכניים וטלפונים חכמים. אחריות המשתמש לוודא כי הוא בעל גישה למכשיר מסוג זה ובעל חיבור לאינטרנט טרם רכישת התוכנית.

4.2 כל משתמש אחראי ללמוד את התוכנית שרכש בזמן שנקבע באתר לפי לוח הזמנים ובמקום אשר מתאים לו. התוכנית בנויה כך שלא ניתן לדלג על שיעורים ויש ללמוד אותם לפי הסדר. על מנת להפיק את התועלת הטובה ביותר על המשתמש לעקוב אחר כל ההוראות בתוכנית.

4.3 הקורס הוא אינטרנטי ואישי, משתמש הקורס מתחייב שלא לשתף את פרטי ההתחברות שלו לאתר החברה ולתוכנית שרכש מהאתר עם שום אדם או תאגיד, ולשמור על צרכנות הוגנת כלפי החברה.

4.4 אין לעשות שימוש לרעה באתר ובתוכנית, או כל שימוש אחר שלא למטרת למידה לקראת מבחן יע”ל.

4.5 לחברה הזכות שלא לאשר התקשרות עם משתמש מכל סיבה שהיא, ובכלל זה שלא להתיר למשתמש  להירשם לקורס, וכן שלא להתיר למשתמש להמשיך ולהשתתף בתוכנית, כולה או חלקה, ו/או לחסום משתמש ו/או לבטל הרשמה והכל באופן מידי, בכל מקרה של שימוש לרעה בתוכנית ו/או אי עמידה בתנאים הקבועים בתקנון ו/או אי תשלום במקום שנדרש, וזאת מבלי לגרוע מכל זכות העומדת לחברה על פי דין ו/או הסכם. לחברה יהיה שיקול דעת בלעדי, סופי ומוחלט לקבוע מה יהווה “שימוש לרעה”, האם ומתי מתקיימת הפרה של האמור בתקנון זה ו/או בכל הסכם ו/או דין, והחברה מתחייבת להפעיל שיקול דעת זה בתום לב ובהגינות.

4.6 המשתמש ישמור בסודיות את סיסמתו, ככל שתימסר לו, ויישא באחריות לכל שימוש אשר יעשה בסיסמא, אף אם נעשה ללא אישורו. באחריות המשתתף להחליף את סיסמתו מעת לעת. החברה לא תישא באחריות כלשהי לנזקים אשר יגרמו כתוצאה משימוש לא מאושר.

4.7 ידוע למשתמש שהחברה אינה מספקת כל ציוד ו/או תשתיות הדרושים לצורך גישה לאינטרנט ולשם השתתפות בקורס, לרבות ציוד קצה, מודמים ותוכנות גישה לאינטרנט.

4.8 חל איסור מוחלט לעשות שימוש באתר לשם יצירת קישורים לאתרים המכילים תכנים לא חוקיים, תכנים  אסורים או תכנים שעלולים לפגוע ברגשות הציבור, בטוהר המידות או בערכי המוסר.

4.9 אין להעלות לאתר תוכן בלתי חוקי או תמונות המציגים אלימות, עירום (לרבות חלקי), אפליה, תוכן הפוגע בצד שלישי, תכנים פורנוגראפיים או בעלי רמיזה מינית, תכנים הכוללים השמצות, בריונות, הטרדה, התעללות, איומים, התחזות או הפחדה של אנשים או ישויות, מידע פרטי או סודי.

4.10 אין לעשות כל שימוש באתר לכל מטרה שהיא בלתי חוקית, פוגענית מחבלת אשר תפריע, תשבש, תשנה, תשמיד, תפגום, תגביל, תחבל או תשפיע בכל דרך אחרת על פעולתו התקינה של האתר בכל דרך שהיא, לרבות ומבלי הגבלה, וירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים, תוכנת ריגול, תוכנה זדונית או כל אמצעי או טכנולוגיה משמידה או משבשת אחרת.

5 . התחייבות ואחריות ההחברה כלפי המשתמש

5.1 החברה מתחייבת לשמור על פרטיות המשתמש ולא לעשות שימוש בפרטיו האישיים של המשתמש, לא להעבירם לצד שלישי או לעשות בהם כל שימוש מסחרי או שימוש אחר שלא קשור לתוכנית איזיעל.

5.2 החברה מתחייבת לעשות ככל שביכולה על מנת לסייע למשתמש אשר נתקל בבעיה טכנית, או לימודית ולספק מענה.

5.3  מודגש בזאת, כי על-אף שהחברה נוקטת באמצעים מקובלים לאבטחת התכנים המוצגים באתר, אין  באפשרותה של החברה להבטיח כי לא יבוצעו חדירות לאתר, חשיפה של מידע שיוצג באתר, שיבושים או הפרעות לפעילות האתר או כי לא יחולו שגיאות ו/או תקלות מכל סוג שהוא ביחס לאתר ו/או ביחס למידע המופיע בו. החברה אינה מתחייבת לכך שלא תבוצע חדירה בלתי מורשית למחשבי או שרתי החברה ו/או למחשביהם של המשתמשים. ככל שתבוצע חדירה לאתר ו/או ככל שצד שלישי יקבל לרשותו מידע שיוצג באתר, לרבות מידע השייך למשתמשים או נוגע אליהם, וייעשה בו שימוש כלשהו, לא תישא החברה בכל חבות ו/או אחריות בקשר עם כך, והמשתמש מוותר מראש על כל טענה בקשר עם כך.

5.4 כמו כן, על אף שהחברה נוקטת בכל המאמצים על-מנת שהאתר יפעל באופן תקין ורציף, החברה אינה מתחייבת לכך שהאתר יפעל באופן רציף או ללא תקלות או ללא הפסקות, שפעילות האתר לא תופסק או תופרע, כי לא תהיינה טעויות בתכנים המופיעים באתר וכי לא ייגרמו נזקים או תקלות למשתמשים או לתוכנות, חומרות, קווי התקשורת שישמשו אותם וכיוצא באלו. החברה לא תישא בכל חבות ו/או אחריות בקשר עם כל תקלה, הפרעה, הפסקה או נזק כאמור, והמשתמש מוותר מראש על כל טענה בקשר עם כך.

  1. זכויות יוצרים

6.1 כל זכויות היוצרים, זכויות הקניין הרוחני והזכויות אשר דומות במהותן לזכויות יוצרים או זכויות קניין רוחני  באתר, בתכנית איזיעל, בסמל איזיעל, במידע, בתכנים הכלולים באתר ובשירותים המוצעים בו, לרבות (אך מבלי לגרוע מכלליות האמור) טקסט, אלמנטים גרפיים, צליל, סימני מסחר, שייכים באופן בלעדי לחברה או לצדדים שלישיים שהקנו לחברה את הזכות לפרסמם באתר, והם מוגנים על ידי חוקי זכויות יוצרים של מדינת ישראל, מדינות אחרות ואמנות בינלאומיות, למעט אם הדבר הותר במפורש על ידי החברה.

6.2 חל איסור מוחלט להעתיק, לשכפל, לשנות, להפיץ, לשדר, להציג בפומבי, להעביר לציבור, לפרסם, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, להעניק רישיון, למכור, להשכיר או לאחסן את תוכנו של האתר וכל תוכן אחר שהתקבל באמצעותו ו/או שניתן לדלות באמצעותו, באופן חלקי או מלא, זמני או קבוע, בין על-ידי המשתמש ובין באמצעות או בשיתוף צדדים שלישיים, בכל דרך או אמצעי, בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת רשות מפורשת לכך מאת החברה, מראש ובכתב.

7 . כללי

החברה לא תחשב כמי שהפרה את הוראות תנאי שימוש אלו היה והיא תתעכב ו/או תימנע מביצוע פעולה  כלשהי כתוצאה מנסיבות של כח עליון ו/או נסיבות אחרות שאינן בשליטתה של החברה. הודעות שתשלח החברה למשתמש בקשר עם השימוש באתר תשלחנה לכתובות שיזין המשתמש במהלך הרישום לאתר ו/או לכל כתובת אחרת שיעדכן המשתמש באמצעות האתר. החברה תהיה רשאית לשלוח כל הודעה באמצעות   דואר רגיל או דואר אלקטרוני, ויראו כל הודעה שתשלח כאמור כאילו התקבלה אצל המשתמש בתוך 72 שעות ממועד משלוח ההודעה, אם נשלחה בדואר רגיל, ואם נשלחה בדואר אלקטרוני – ביום בו נשלחה.

  1. ברירת דין ובוררות

8.1. הדין החל על תקנון זה, פירושו, תוקפו, תחולתו ואכיפתו הוא דין מדינת ישראל בלבד. כל סכסוך או חילוקי דעות בין הצדדים בקשר עם תקנון זה, ביצועו, פירושו, תחולתו או תוקפו, יימסרו, באופן בלעדי וסופי, לבוררות שתתנהל בטריבונל “מושב הדין” על פי כלליו.

8.2. היה ולפי דין, ייקבע כי ההכרעה תעבור להכרעה שיפוטית ו/או מעין שיפוטית אחרת, נתונה הסמכות לבימ”ש מוסמך באזור המרכז בלבד, ויחולו דיני מדינת ישראל בלבד.

AR
Skip to content